tisdag 5 mars 2013

Project Life

I helgen va jag och min kompis Sara på Svensk Scrapbookings mässa och träff i Karlstad... efter över ett års frånvaro från scrapbooking så kändes det både pirrigt och spännande att vara tillbaka...

Blev då introducerad på riktigt för dessa Project Life böcker... något som jag tror passar mig väldigt bra just nu då jag inte har så mkt tid att pyssla längre... lite snabbscrapping helt enkelt och olika roliga format i plastfickor med mera...

Dessa hann jag med att göra i helgen och överst ser ni den fina pärmen som jag ännu så länge bara pimpat med två remsor washitape...



Detta album har jag tänkt ha som bröllopsalbum, alltså dokumentera vårt bröllops viktiga detaljer... en bok som kan vara roligt att ha för framtiden.! :)













 
 
Ser fram emot att få fortsätta detta album! :) Jag har använt mig av mkt spillbitar, överblivna decos och washitape... :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails